Calatorii

Firenze Italia

This post is also available in: English

Aventura mea din Firenze

De data această am ales să vă impărtășesc experiența mea dintr-o vacanță cu totul și cu totul specială. Și dacă o numesc specială înseamnă că această destinație a reușit să mă uimească din multe puncte de vedere. Atât prin frumusețea sa, cât și prin aerul său misterios, antic, care m-a adus puțin mai aproape de rădăcinile noastre istorice: Italia, Firenze. Acest paradis istoric ce îmbină frumusețea locului cu specificul său antic.

În Noiembrie 2014 mi-am cumpărat bilete de avion pentru această destinație de vacanță și am avut parte de o dublă plăcere pentru că am vizitat niște persoane dragi mie și m-am bucurat din plin de bătrânul oraș Firenze.

Prima zi am petrecut-o cu cei dragi, povestind și bucurându-ne de compania fiecăruia, apoi următoarele zile am avut grijă să explorez aproape fiecare colț al orașului, m-am oprit să savurez puternicul espresso scurt la o terasă de unde puteam admira frumoasa catedrală numită Domul Santa Maria del Fiore (în italiană Basilica di Santa Maria del Fiore)

Fiind o fire romantică, pot spune că apusurile de soare erau preferatele mele. Pur și simplu adoram să admir de pe balconul camerei unde locuiam apusurile de soare. Clădirile parcă se îmbrăcau într-o nuanță arămie, rumenă ce îmi aducea aminte de o epocă de mult trecută.

Am ales această destinație de vacanță pentru că eram dornică să experimentez cât mai multe lucruri, să vizitez cât mai multe locuri care să mă inspire. Firenze a reușit să facă acest lucru, iar gândul îmi zboară chiar în timp ce scriu la atmosfera romantică, boemă, a acestui oraș.

Ce am vizitat și mi-a plăcut în Firenze

• Domul Santa Maria del Fiore (în italiană Basilica di Santa Maria del Fiore) unde intrarea în Catedrală este liberă iar pentru a ajunge în cupolă a trebuit să plătesc 8 euro, am urcat 463 de trepte printre cei doi pereți ai cupolei a fost o experiență nu prea plăcută pentru că locul era foarte strâmt și supra-aglomerat nu recomand claustrofobilor, tot efortul a meritat într-un final pentru că din vârf am putut admira cu atenție tot orașul, totul părea atât de diferit de sus.
    Firenze a fost frumos atât pe soare cât și pe ploaie, atât ziua cât și noaptea.
  • Vilele Medici au fost primele vizitate și m-au impresionat prin frumusețea grădinii ce le înconjura dar și prin arhitectura impresionantă. Acestea păreau pur și simplu desprinse dintr-un basm.
  • Ponte Vecchio – pentru că sunt o împătimită a shopping-ului și nu ratez nici o ocazie de a cutreiera prin magazine, pot spune că Ponte Vecchio m-a adus mai aproape de o zonă împânzită de magazine luxoase, unde puteai găsi lucruri impresionante. Am plecat de acolo cu câteva plase de cumpărături pe care le-am făcut pe fugă din dorință de a vizita cât mai multe locuri.
    la sfârșitul zilei mă simțeam epuizată însă nerăbdătoare să înceapă o nouă zi plină de aventuri și de lucruri noi. Cred că alegând acest oraș cu un aer istoric am făcut cea mai bună alegere atât pentru o vacanță romantică cât și pentru o vacanță culturală pe care mi-o doream de mult.

Cum m-am relaxat în Firenze

După atâtea ore de vizitat tot felul de locații fascinante atât din punct de vedere arhitectural cât și estetic, am decis că este vremea să transform o parte din vacanță în niște clipe pline de răsfăț.
Așa că serile mi le-am petrecut cu un pahar de șampanie în față, alături de persoană iubită.
Unul dintre restaurantele care mi-au plăcut se numește All’Antico Vinaio și îmbină mâncarea mediteraneană cu o atmosferă modernă, foarte atractivă pentru clienți. Am încercat diverse preparate culinare cât mai exotice și dietetice și am renunțat la tradițională pizza pentru câteva zile.

Am vrut ca această vacanță să fie cu totul specială așa că am ales să iau cina și la Il Palagio-Four Seasons Hotel, unde toată lumea era elegantă. Acest lucru m-a introdus din nou într-o atmosferă de basm, o atmosferă clasică însă plină de eleganță care pe mine m-a impresionat.

S-ar putea sa-ti placa si